Starostwo Powiatowe w Ełku poszukuje przedstawicieli sektora pozarządowego, którzy chcieliby pomóc w pracy Komisji Grantowej 2025. Chętni mogą się zgłaszać do 26 stycznia.
Nabór do komisji ogłaszany jest co roku. Komisja powinna składać się z siedmiu osób, w tym trzech przedstawicieli organizacji pozarządowych. Jedna organizacja może wskazać więcej niż jedną osobę do pracy w komisji.
Kandydat na członka Komisji Grantowej musi być wskazanym pisemnie przez organizację pozarządową lub podmiot wymieniony w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, zarejestrowanym i prowadzącym działalność na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. W Komisji Grantowej nie może oceniać ofert na realizację zadań w priorytecie Powiatu Ełckiego na rok 2025, w którym ofertę złożyła organizacja lub podmiot powiązany z nim formalno-prawnie lub rodzinnie.
Oprócz tego kandydat musi spełniać przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące wyłączenia pracownika i złożyć wypełnioną rekomendację, będącą załącznikiem do niniejszego ogłoszenia, a także wskazać obszar działalności statutowej organizacji.
Dokumenty zgłoszeniowe należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: Wydział Informacji i Cyfryzacji, Starostwo Powiatowe w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, 19-300, z dopiskiem „Komisja Grantowa 2025” lub dostarczyć osobiście do Wydziału Informacji i Cyfryzacji Starostwa Powiatowego w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, pok. 390.
Dodaj komentarz