Zmiana organizacji pracy Urzędu Miasta

W związku ze stanem zagrożenia epidemicznego Urząd Miasta Ełku do odwołania wdrożone zostały zmiany w sposobie obsługi klientów.

 

Zdecydowanie zaleca się ograniczenie osobistych wizyt w Urzędzie na rzecz wysłania korespondencji przez operatora pocztowego lub elektronicznie za pośrednictwem platformy ePUAP. W wyjątkowych przypadkach, tzn. gdy załatwienie sprawy wymaga osobistej obecności w urzędzie, obsługa klientów odbywać się będzie w godz. 8.00 – 15.00 wyłącznie po wcześniejszym, telefonicznym uzgodnieniu spotkania z urzędnikiem.

 

Pisma adresowane do urzędu nie wymagające potwierdzenia złożenia, należy pozostawić w skrzynkach znajdujących się przy wejściu. Natomiast pisma wymagające potwierdzenia złożenia, należy wysyłać przez operatora pocztowego. Odbiór korespondencji z urzędu w Kancelarii Ogólnej – pok. 02 (po wcześniejszym okazaniu awizo).

Możliwość komentowania jest wyłączona.

Powiat Ełcki Starostwo Powiatowe w Ełku zamknięte dla interesantów
W związku z szerzącą się pandemią koronawirusa Starostwo...
Powiat Ełcki Wydział Komunikacji zmienia zasady pracy
W związku z szerzącą się pandemią koronawirusa, od...
Powiat Ełcki Nagrody ,,Ełcki Bocian 2020” wręczone
Już po raz piętnasty odbyło się wręczenie nagród i wyróżnień...
Powiat Ełcki Wystawa „Karol Wojtyła. Narodziny”
Zapraszamy do obejrzenia wystawy dokumentującej życie Karola...
Prawa autorskie © dm.elk.pl 2015