Starostwo Powiatowe w Ełku będzie cyfrowym urzędem

Załatwić sprawę w Starostwie Powiatowym w Ełku od początku do końca z dowolnego miejsca i o dowolnej porze drogą elektroniczną? Tak, już niebawem będzie to możliwe.

 

– Bez wychodzenia z domu każdy będzie mógł np. złożyć wniosek o wydanie dziennika budowy, odpisu aktu własności ziemi, czy zgłosić pracę geodezyjną – mówi Marek Chojnowski, starosta powiatu ełckiego. – Wystarczy dostęp do Internetu, kontu EPUAP lub podpis kwalifikowany.

 

Samorząd realizuje unijny projekt „Rozwój elektronicznych usług publicznych powiatu ełckiego”. Jego całkowita wartość to 1,5 mln zł, z czego ponad 1,3 mln zł to dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

 

Projekt realizowany będzie w latach 2017 -2018. Szybsze załatwienie spraw w starostwie umożliwi nam m.in.: wdrożenie cyfrowego urzędu wraz z portalem płatności i konsultacji społecznych, wdrożenie systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz modernizacja infrastruktury sieciowej budynku.

 

tt

Możliwość komentowania została wyłączona.

Powiat Ełcki Biblioteki szkolne z dofinansowaniem
Powiat Ełcki otrzymał 28 tysięcy złotych w ramach...
Powiat Ełcki Awans zawody nauczycielki
Ewa Orłowska z Zespołu Szkół nr 1 im. Jędrzeja Śniadeckiego w...
Powiat Ełcki Konkurs wiedzy o HIV i AIDS
Aleksandra Trocka z I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana...
Powiat Ełcki Uczniowie „Mechaniaka” na stażu w Hiszpani
Uczniowie Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektrycznych w Ełku...
Prawa autorskie © dm.elk.pl 2015